ویدیو | تجمع پیمانکاران شهرداری در مشهد

جمعی از پیمانکاران مناطق مختلف شهرداری مشهد بویژه حوزه عمرانی برای وصول مطالباتشان در میدان شهدا تجمع کردند.
ویدیو | تجمع پیمانکاران شهرداری در مشهد
کد خبر : ۴۳۸۲۱

سید آبادی، نماینده پیمانکاران به خبرنگاران گفت: مطالبه این پیمانکاران پرداخت مطالبات معوقه شان است که در حوزه خدمات شهری، فرهنگی و بویژه در حوزه عمرانی با شهرداری قرارداد پیمانی داشته اند. وی با بیان اینکه عدم پرداخت مطالبات از سوی شهرداری پیمانکاران را در برابر کارگران بدهکار کرده است، افزود: ما علاوه بر خانواده خودمان، شرمنده کارگرانی هستیم که در پروژه‌ها با ما همکاری داشته اند.

به گفته یکی دیگر از پیمانکاران مطالبات آن‌ها از عدد ۳ میلیارد تا حتی رقم ۲ میلیون هم هست که وعده پرداخت به آن‌ها داده شده، اما هنوز محقق نشده است.

یکی دیگر از پیمانکاران نیز از مسدودی حساب بعد از برگشت چک‌های پرداختی خود گلایه داشت و گفت: یکی از مشکلات ما مسدودی حسابمان است که متاسفانه از سوی بانک اتفاق افتاده است.

موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای شهر و یکی از مدیران مالی شهرداری در جمع پیمانکاران معترض حاضر شدند و ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش به پاسخگویی به آن‌ها پرداختند.

حاجی بگلو تاکید کرد: شهرداری ۴ هزار پیمانکار دارد و ادعا داریم که شهر مشهد را پیمانکاران اداره می‌کنند.

وی گفت: شهرداری مشهد قطعا تصمیم به پرداخت مطالبات پیمانکاران دارد و ۲۰ درصد از مطالبات هم پرداخت خواهد شد، اما پرداخت همه‌ی مبلغ مطالبات، رقم هنگفتی است که در یک نوبت باز پرداخت آن میسر نیست، اما در ماه‌های آینده بتدریج تسویه خواهد شد.

وی خطاب به پیمانکاران گفت: ۲٠ سال سابقه همکاری با شهرداری دارید و تمام این سال‌ها روال کار را آگاهید و مطلعید که پرداخت‌ها به تدریج و حتما انجام می‌شود.

وی از پیمانکاران خواست تاصبور باشند و تصریح کرد: نمی‌شود که همه منابع شهرداری به پروژه‌ها تخصیص یابد، در شهرداری مشهد پرداختی حقوق پرسنل و سایر هزینه‌ها هم مدنظر قرار دارد

در پایان، توافق شد چند نماینده از پیمانکاران برای پیگیری، بررسی و مذاکره با امور مالی شهرداری در جلسه‌ای حضور یابند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر